Praktikdag 2 för åk 8

Idag var det Valters tur att ha sin praktikdag med mig!
En dag med flängande hit och dit och överallt :)
Hela strukturen över vart alla företag föreningar mm skall hålla till är så gott som klart
Bara att göra en mini karta till foldern kvar:)
.
Jag Valter och Jon tog och besökte ett par till av 8:ans praktikplatser
tyvärr glömde jag kameran i början men lägger ut en del av de kort vi tog!
Chanya hjälper till att rengöra poolen inför sommaren                Ronja! i soffan på Arbetsförmedlingen :)
På Hede Camping
Valter besöker Mitthärjebladet där Karin och Simon jobbar!
Amanda och Gösta visade oss runt på Samhall och berättade om nya prödukter och verksamheten!
Fofo på Boka Härjedalen of Sweden sitter och planerar och skriver om företaget och information inför lördagens EXPO HEDE!
Anton på ICA i Hede :) tror han tagit chefens stol och                Simon på mitthärjebladet :)
Planerar inför Lördagen!
.
.
.
Men på onsdag ska jag ha med kameran igen :) och självklart återkommer jag då till de jag missade att fota idag :)
.
Tack alla praktikplatser och praktikanter och självklart Jon och Valter för en trevlig dag med massa ny lärdom om bygden!
.
/SYV Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0